Bezpečnost

Nejdůležitějším rysem přilby je, že vás ochrání v případě nehody

Aktivní bezpečnost na motorce je vše, co přilba může nabídnout, tak aby se předešlo nehodě různými funkcemi v helmě. Vývoj technologie budoucnosti: bezpečnostní post-crash je, když dojde k nehodě a úderu na přilbu, ta odvede svou práci nejenom tím, že absorbuje energii a uchrání jezdce, ale ve vývoji je systém, kdy přilba dokáže vyslat informace směrem k záchranným složkám.

Pasivní bezpečnost
Pole pasivní bezpečnosti je řízeno různými normami, které musí být splněny pro různé země. Homologace  R22.05 je použitelná ve všech evropských zemích, a to jak pro EU, tak pro země mimo EU a je považována za nejdůležitější v dnešní době.
NZI přilby jsou navrženy tak, aby odpovídaly normě ECE R22.05. V této normě existují různé testy, které mají být splněny před tím, než mohou být přilby zadány do výroby. Když je přilba ve výrobě, každá šarže přileb musí být znovu testována, aby byla zajištěna bezpečnost. Norma ECE R22.05 byla vyvinuta v pracovní skupině Evropské hospodářské komise organizace spojených národů, kde jsou odborníci na oblast bezpečnosti silničního provozu, výrobci přileb, odborníci na nehody a odborníci na oblast zkušebních metod z několika zemí, jako je Německo, Nizozemsko, Francie, Švýcarsko, Španělsko, Belgie, Itálie a Spojené království, atd. Výsledkem je dobře navržený standard, který je funkční, logický a dobře postavený na základě veškerých údajů, které jsou k dispozici o nehodách a jejich příslušných analýz.

bezpečnost na motorce
bezpečnost na motorce

Aktivní bezpečnost Stejně jak důležitá je pasivní bezpečnost, tak je důležitá i aktivní bezpečnost, tak aby se minimalizovala možnost mít nehodu. Příklady aktivních bezpečnostních prvků jsou například nemlžící se hledí, nebo jedním tlačítkem ovládaná ventilace a sluneční clona. Tyto funkce umožňují udržet obě ruce na řidítkách, protože provedení rychlého intuitivního stisknutí zabere pouze zlomek času, což je bezpečnější než hledání a manipulace s různými páčkami. V současné době v rámci tématu „bezpečnost, pohodlí a vize“ jsme dosáhli 5 důležitých bodů. Jsou to:

  • Splnění požadavků norem k certifikaci unikátních nemlžících se hledí (aktivní bezpečnost).
  • Výroba modelů s použitím až tří velikostí skořepin zajišťující bezpečnost motocyklisty a zvýšení komfortu, bez ohledu na jejich velikost hlavy (aktivní a pasivní bezpečnost).
  •  Vývoj systému Bluetooth®, který je většinou integrován do helmy,
  •  Integrace snadno ovladatelných slunečních clon chránící před slunečními paprsky (aktivní bezpečnost).
  •  Realizace materiálů výstelek jako je  Outlast® která dokáže absorbovat přebytečné teplo uvolnit jej, když je potřeba (aktivní bezpečnost).

Post-crash Jedná se o novu oblast práce v motocyklovém průmyslu, která má blízko k realizaci. Bezpečnostní funkce se nazývá e-call (automatické upozornění pro záchranné složky), a bude vidět brzy v automobilovém světě pod kontrolou EU. NZI je průkopníkem v této oblasti pro motocyklisty, ve vývoji je nejlepší strategie systému upozornění pro záchranné složky. Výstraha musí být signalizována a informace týkající se nehody, by měla být zaslány záchranným složkám v případě nehody.

Vyberte si z variant přileb

Otevřené helmy

Vyklápěcí helmy

Objednávky zboží

Otevírací doba prodejny

Po-pá: 9-18:00 h.
So: 9-12:00 h.
Neděle a státní svátky zavřeno

Kontakty

Adresa

MMB s.r.o.
Mileny Hážové 1163
Mladá Boleslav 293 01

Vytvořeno v MAXON DESIGN s.r.o. Powered by www.golden-egg.cz